English visitor

The English version of this website is currently under construction. For information about our activities you can contact us at:

Email: info@servicebureau.nl
Telephone: +31 40 290 51 00

Thanks for your understanding.

Bart Jansen
Director

(Online) actiemarketing & response management

Accurate verwerking en opvolging van uw marketingacties en klantgegevens.

Marketingacties

Hoe meer u van uw klanten weet, hoe gerichter u uw (marketing)acties kunt instellen. Dat geeft uw organisatie kracht. Maar het bijhouden van al die gegevens is vaak niet iets dat u er zomaar even bij kunt doen. Het invoeren van responsegegevens kan een (te) grote belasting zijn. SBJ neemt deze zaken voor u uit handen.

Sinds jaar en dag voert SBJ actiemarketingcampagnes uit. Denk bijvoorbeeld aan cashbackacties, refunds, terughaalacties, premiumacties en niet-goed-geld-terug-campagnes. Zowel in Nederland als over de grenzen heen. SBJ verzamelt de responsgegevens door te bellen, te schrijven, en al die facetten uit handen te nemen die u zelf te veel tijd kosten.

U of uw callcenter heeft hierbij altijd direct contact met SBJ, bijvoorbeeld via de chatfunctie in het Response Management Systeem (RMS) dat we speciaal voor deze schakel hebben ontwikkeld. Dit RMS biedt u ook realtime inzicht in uw acties. Daarnaast analyseert en rapporteert het alle belangrijke gegevens die u nodig hebt om conclusies te kunnen trekken of om bij te kunnen sturen.

Meer info? Bel Mariëlle Jansen op +31 (0)40 290 51 00, of mail naar Mariëlle.

RMS: opvolging van uw marketingacties

Het Response Management Systeem (RMS) is een uniek systeem dat onder andere de backoffice verzorgt van uw refundacties, premiumacties en andersoortige acties waarbij aparte handelingen komen kijken. Het kan naadloos worden aangesloten op uw eigen CMS-systeem op uw hoofdkantoor en bij uw dealers.

SBJ kijkt indien gewenst ook naar de ‘voor- en achterkant’ van uw actie. Bijvoorbeeld wanneer u een speciale actiesite in het leven wilt roepen. We bouwen die voor u in uw eigen look & feel en verzorgen ook de complete technische ‘achterkant’. Door dit aan SBJ uit te besteden kunt u bijvoorbeeld uw callcenter op specifieke onderwerpen ontlasten. Of uw klachtenprocedure.

De mogelijkheden bij deze schakel van Service Bureau Jansen zijn talloos. Leg uw specifieke vraag bij ons neer en wij zorgen voor een oplossing die u nieuwe kennis en kansen biedt!

Meer info? Bel +31 (0)40 290 51 00 en vraag naar Mariëlle Jansen. Of stuur een mail naar Mariëlle

Neem contact op

Cases

No items found.
Meer cases

Jansen schakelt ook op

Gerelateerde artikelen