English visitor

The English version of this website is currently under construction. For information about our activities you can contact us at:

Email: info@servicebureau.nl
Telephone: +31 40 290 51 00

Thanks for your understanding.

Bart Jansen
Director

Warehousing, (reversed) logistics & (e-)fulfilment

Voorraadbeheer en orderverwerking – van bestelling tot levering aan de deur (en terug). SBJ regelt het allemaal.

Warehousing

In ons magazijn hebben we circa 5000 palletplaatsen, mét mogelijkheden tot uitbreiding. Of het nu gaat om grote, waardevolle apparaten of om dozen briefpapier, alles wordt door ons even zorgvuldig behandeld. Op het moment dat u iets uit ons magazijn nodig hebt, kunt u dit op eenvoudige wijze aangeven in ons Warehouse Management Systeem (WMS).

De WMS-order komt bij ons binnen, we checken of deze helemaal volledig is waarna deze direct naar het magazijn wordt doorgezonden. Hier wordt uw order zorgvuldig gepickt, gecontroleerd en verzendklaar gemaakt voor de verzender (PostNL, DHL, TNT enz.), uw eigen transporteur of voor onze transportdienst. Het WMS wordt direct automatisch bijgewerkt. U ziet dus onmiddellijk en realtime de status van uw orders en voorraad.
Wilt u weten hoe warehousing en voorraadbeheer door SBJ precies werkt? Neem dan contact op met Mariëlle Jansen, bel +31 (0)40 290 51 00 of mail naar Mariëlle.

(Reversed) logistics

We verzorgen alle logistieke handelingen. Ofwel vanuit onze eigen transportdienst of via uw eigen transporteur of verzender. Met diverse transporteurs heeft SBJ speciale prijsafspraken gemaakt. Hierdoor kunnen we pakketten en poststukken tegen een scherp tarief verzenden. Via track en trace kunt u uw order desgewenst volgen.

SBJ verzorgt ook uw reversed logistics: een apparaat of ander product kan om redenen retour worden gezonden, bijvoorbeeld als onderdeel van garantieafspraken of omdat u zelf een terugroepactie heeft opgezet.

Wanneer we producten voor u uit de markt halen, doen we dat via ons eigen Collect & Returnsysteem. De klant ontvangt een label, plakt dit op het pakket en belt naar de verzender voor een afhaalafspraak. Het product wordt vervolgens direct doorgestuurd naar SBJ en opgeslagen door ons magazijnteam. Vanaf het moment van bellen is het pakket traceerbaar.

SBJ heeft ook een repair- en refurbishteam in huis. Specialisten die uw product kunnen repareren of opknappen zodat u het eventueel nog een tweede leven kunt geven. Als dat niet nodig of niet mogelijk is, bezorgen we volgens afspraak een nieuw exemplaar bij de klant.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Mariëlle Jansen, bel +31 (0)40 290 51 00 of mail naar Mariëlle.

(E-)fulfilment

Orderverwerking is een van de grootste en belangrijkste kenmerken die bepaalt hoe uw klant over u, uw product en uw dienstverlening denkt. Dat beseft SBJ heel goed. Eén foutje kan al van invloed zijn op uw imago. Daarom begrijpen we dat het uitbesteden van dit proces heel spannend voor u kan zijn.

We beheren en registreren voorraad, bestellen voorraad als dat nodig is, verwerken de orders, pakken de bestellingen in en zorgen dat deze volgens uw afspraken worden geleverd alsof u het zelf verzorgd heeft.

Uw klant merkt niet dat SBJ uw fulfilment verzorgt. Wilt u weten waar u allemaal aan moet denken als het gaat om orderfulfilment en wat SBJ voor u kan betekenen? Bel Mariëlle Jansen op +31 (0)40 290 51 00, of mail naar Mariëlle.

Neem contact op

Cases

No items found.
Meer cases

Jansen schakelt ook op

Gerelateerde artikelen