Service Bureau Jansen, vaak afgekort tot SBJ, is van oudsher vooral bekend als mail- en fulfilmentspecialist. SBJ begon in 1953 in Eindhoven met het ondersteunen van Philips Nederland. Philips leverde de eerste televisietoestellen en SBJ verzorgde de verzending van de televisiegidsen. Met deze eerste mailopdracht startte een langdurige relatie. Vandaag de dag verzorgt SBJ als 'preferred supplier' nog altijd voor veel (internationale) bedrijven verschillende services in de marketing en after-sales.
100
200.000
10.000
725.000
6
13.800
8.5
45.000
Tegenwoordig is SBJ véél meer dan alleen een fulfilmentspecialist. Het innovatieve familiebedrijf wordt inmiddels gerund door de derde generatie Jansen en de klantenkring bestaat onder andere uit Atos, Staples, Grohe, Fluke en Stichting Kinderpostzegels. Ook TPV, BMW, Lamb Weston, Signify, Valeo Services, PSV, DAF en Makita zijn voorbeelden van bedrijven die graag gebruik maken van de kennis en kunde die SBJ in meer dan 60 jaar heeft opgebouwd. SBJ ondersteunt multinationals en organisaties in het behalen van hun doelstellingen. Uw Customer en Consumer Care is onze prioriteit!
Onze dienstverlening is anno 2020 opgedeeld in vier schakels. We helpen u graag met:
Print on Demand & Direct Mailing,
Warehousing, (Reversed) Logistics & (e-)Fulfilment,
(Online) Actiemarketing & Responsemanagement,
Promotional Concepts & Visual Branding.
Het Salesteam ontfermt zich over al uw eerste service- of informatievragen.
Het projectteam bewaakt de voortgang van uw project.
De Orderdesk beheert uw producten, voorraden en logistieke processen.
Het Servicecenter beheert de marketing campagnes, aftersales en consumer care activiteiten.
Het Reverse Logistics Center assisteert u bij verschillende refundacties en productretourneringen.
Het ICT-team draagt zorg voor een naadloze koppeling tussen verschillende systemen en helpt u bij technische vraagstukken.
Het managementteam overziet het globale proces en zorgt ervoor dat onze hoge kwaliteit gewaarborgd blijft.