Meer dan 60 jaar ervaring

Wie is SBJ?

Service Bureau Jansen, vaak afgekort tot SBJ, is van oudsher vooral bekend als mail- en fulfilmentspecialist. SBJ begon in 1953 in Eindhoven met het ondersteunen van Philips Nederland. Philips leverde de eerste televisietoestellen en SBJ verzorgde de verzending van de televisiegidsen. Met deze eerste mailopdracht startte een langdurige relatie. Vandaag de dag verzorgt SBJ als 'preferred supplier' nog altijd voor veel (internationale) bedrijven verschillende services in de marketing en after-sales.

Een greep uit de cijfers van 2019


Specialisten binnen SBJ

100


Verzonden pakketten

200.000

65% NL, 35% Internationaal

Locaties in opslag

10.000

5500 pallets en 4500 picklocaties

E-mails

725.000

415.000 in Nederland en 310.000 Internationaal

Prints

6

miljoen

Producten/SKU op voorraad

13.800


Poststukken

8.5

miljoen

Service chats

45.000

SBJ toen en nu

Tegenwoordig is SBJ véél meer dan alleen een fulfilmentspecialist. Het innovatieve familiebedrijf wordt inmiddels gerund door de derde generatie Jansen en de klantenkring bestaat onder andere uit Atos, Staples, Grohe, Fluke en Stichting Kinderpostzegels. Ook TPV, BMW, Lamb Weston, Signify, Valeo Services, PSV, DAF en Makita zijn voorbeelden van bedrijven die graag gebruik maken van de kennis en kunde die SBJ in meer dan 60 jaar heeft opgebouwd. SBJ ondersteunt multinationals en organisaties in het behalen van hun doelstellingen. Uw Customer en Consumer Care is onze prioriteit!

Onze dienstverlening is anno 2020 opgedeeld in vier schakels. We helpen u graag met:

  • Print on Demand & Direct Mailing,

  • Warehousing, (Reversed) Logistics & (e-)Fulfilment,

  • (Online) Actiemarketing & Responsemanagement,

  • Promotional Concepts & Visual Branding.

Onze teams

Salesteam

Het Salesteam ontfermt zich over al uw eerste service- of informatievragen.

Projectteam

Het projectteam bewaakt de voortgang van uw project.

Orderdesk

De Orderdesk beheert uw producten, voorraden en logistieke processen.

Servicecenter

Het Servicecenter beheert de marketing campagnes, aftersales en consumer care activiteiten.

Reverse logistics center

Het Reverse Logistics Center assisteert u bij verschillende refundacties en productretourneringen.

ICT team

Het ICT-team draagt zorg voor een naadloze koppeling tussen verschillende systemen en helpt u bij technische vraagstukken.

Management

Het managementteam overziet het globale proces en zorgt ervoor dat onze hoge kwaliteit gewaarborgd blijft.

Uw contactpersonen

Bart Jansen

CEO en eigenaar

email

Remy van de Sande

Team Lead Operations

email

Cees Krombeen

Sales Director

email

Peter de Wolff

Sales Manager

email