E-Fulfilment Plus
advies
Allesomvattende afhandeling en extra diensten
Ontdek e-FulfilmentPlus, waar wij niet alleen zorgen voor de complete afhandeling van webwinkelbestellingen, maar ook extra diensten aanbieden om de klantervaring te optimaliseren. Lees meer over hoe wij jouw e-commerceproces naar een hoger niveau tillen.
Bij SBJ zien wij retourafhandeling niet als een losstaand proces, maar als integraal onderdeel van ons e-FulfillmentPlus aanbod. Waar anderen stoppen, beginnen wij. Lees meer over onze aanpak en ontdek hoe wij klanttevredenheid en herhaalaankopen stimuleren.
Een degelijke retourverwerking met heldere afspraken, uitgevoerd met snelheid, is essentieel voor klanttevredenheid en het verhogen van het percentage herhaalaankopen. Bij SBJ faciliteren wij dit traject volledig, van ontvangst tot analyse en eventuele tests op fouten.
Met bekende opdrachtgevers en succesvolle webwinkels, resellers en consignatiepartners begrijpen we de behoeften van diverse bedrijven als het gaat om het efficiënt verzorgen van goederenstromen.

Wij gaan verder dan alleen terugbetalingen en opnieuw versturen. Afhankelijk van de uitkomst en specifieke leveringsvoorwaarden, storten wij het aankoopbedrag terug, versturen wij een nieuw product of zorgen wij voor reparatie. Voor sommige producten regelen wij zelfs specifieke logistiek naar refurbish partijen, waardoor we bijdragen aan een duurzamer distributieproces en de totale kosten van het retourproces minimaliseren voor fabrikanten, tussenhandelaren en webshophouders.
Ontdek hoe e-FulfilmentPlus bij SBJ niet alleen de consument tevreden houdt, maar ook bijdraagt aan een duurzamere distributie en kostenbesparing. Lees meer over onze uitgebreide diensten en optimaliseer jouw e-commerceproces vandaag nog.
Fulfilment cases
Laat je inspireren door de praktijk en ontdek hoe succesvolle organisaties met ambitie meer resultaat boeken door de fulfilment geheel of gedeeltelijk aan SBJ uit te besteden.
SBJ verzorgt al vele jaren dagelijkse ge-update printservices aan DAF Trucks N.V. Dit betreft technische documentatie die dagelijks wordt bezorgt bij meerdere afdelingen van DAF ten behoeve van onder andere de assemblage van voertuigen.
Logistieke dienstverlening gaat bij ons regelmatig een stapje verder dan alleen de inslag, opslag en verzending. Fulfilment Plus noemen we dat. Een mooi en recent voorbeeld is het vervangen van de powerdrives in 22.000 LED armaturen van fabrikant KLiTE. Een klus met een doorlooptijd van 3 weken, waarbij we verschillende drives moesten vervangen (afhankelijk van het type armatuur).
Jaarlijks gaan meer dan 100.000 kinderen weer van deur tot deur om kinderpostzegels en speciale kaarten en andere leuke items aan de man te brengen. De opbrengst van de kinderpostzegelactie is voor kinderen die door eenzaamheid, armoede of problemen thuis een steuntje in de rug nodig hebben.
Flexineb Nederland, leverancier van een speciale vernevelaar voor paarden, heeft besloten de webwinkellogistiek én 1e lijns klantenservice aan SBJ toe te vertrouwen. De e-fulfilment heeft ook deze keer weer een dikke plus en gaat duidelijk verder dan alleen inslag, opslag, verpakken en verzenden.