Marketing Promoties zonder grenzen

Bij SBJ breiden we onze marketingactiviteiten uit over de grens, met promoties voor Europese consumenten. Een recent voorbeeld hiervan is onze succesvolle cashback-actie voor de Philips Ambilight, die in samenwerking met FC Barcelona hun TV’s extra in het zonnetje zet. Franse consumenten kregen de perfecte kans om een OLED TV aan te schaffen, te genieten van ongeëvenaarde beeldkwaliteit en via SBJ een aantrekkelijke cashback te ontvangen.

Met het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen voor de deur, is dit hét ideale moment om een krachtige campagne te lanceren. SBJ staat klaar om je te helpen bij het uitvoeren van opvallende consumentenacties, zodat jouw merk kan inhaken en opvallen tijdens deze wereldwijde sportevenementen.

 

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Discover the possibilities

Want to know more about this news item? Please contact us via the button below. We are happy to assist you.

Recent messages

Marketing Promoties zonder grenzen

Bij SBJ breiden we regelmatig onze marketingactiviteiten uit over de grens, met promoties voor Europese consumenten. Recent weer voor Philips OLED TV’s in samenwerking met FC Barcelona.

Samenwerking met Scenius

Scenius new IT partner SBJ

SBJ chooses Scenius as a strategic IT partner to stay at the forefront of the digital revolution.

Fat contract ondertekening

Agreement with DAF trucks N.V.

To safeguard business-critical printing services, SBJ and DAF Trucks N.V. have jointly decided to enter into a direct cooperation agreement. The agreement was signed at DAF recently.

Discover SBJ's endless possibilities