Flexineb Nederland, leverancier van een speciale vernevelaar voor paarden, heeft besloten de webwinkellogistiek én 1e lijns klantenservice aan SBJ toe te vertrouwen. De e-fulfilment heeft ook deze keer weer een dikke plus en gaat duidelijk verder dan alleen inslag, opslag, verpakken en verzenden. Naast de vernevelaar zelf, het hoofdproduct dat in diverse kleuren wordt geleverd, bestaat het assortiment uit tal van accessoires, reinigingsproducten, sprays, vloeistoffen en andere medicatie. De doelgroepen zijn zowel professionals zoals dierenartsen, maneges en groepspraktijken als consumenten.
Zeker als het om producten gaat die te maken hebben met gezondheid en herstel is het belangrijk dat iedere specifieke doelgroep op de juiste manier wordt geïnformeerd over toepassing, gebruik en onderhoud. Bij iedere individuele bestelling zorgen we er daarom voor dat de juiste documentatie wordt toegevoegd en dat eventuele mee te leveren flesjes vloeistof veilig en stevig verpakt worden in de verzendkoffer. Vervolgens worden de bestellingen verzendklaar gemaakt en op het verzend contract van SBJ aan de eindklant geleverd.
De gehele IT integratie met de eCommerce omgeving en koppeling met de factureringsflow, die per type klant verschilt, wordt uiteraard correct afgehandeld.
Om de dienstverlening compleet te maken nemen we ook een belangrijk deel van de klantenservice op ons. Het technisch- en procedureel analyseren en verwerken van de retouren tot en met de 1e lijns digitale klantenservice wordt door SBJ opgepakt. Alleen de meer complexe, medische en/of technische issues worden door de experts van Flexineb opgepakt.
Zo krijgt de opdrachtgever alle ruimte om zich te focussen op productontwikkeling en leveringsprogramma en doet wij waar wij juist goed in zijn.
Laat je inspireren door de praktijk en ontdek hoe succesvolle organisaties met ambitie meer resultaat boeken door de fulfilment en marketing promotions geheel of gedeeltelijk aan SBJ uit te besteden.
SBJ verzorgt al vele jaren dagelijkse ge-update printservices aan DAF Trucks N.V. Dit betreft technische documentatie die dagelijks wordt bezorgt bij meerdere afdelingen van DAF ten behoeve van onder andere de assemblage van voertuigen.
Logistieke dienstverlening gaat bij ons regelmatig een stapje verder dan alleen de inslag, opslag en verzending. Fulfilment Plus noemen we dat. Een mooi en recent voorbeeld is het vervangen van de powerdrives in 22.000 LED armaturen van fabrikant KLiTE. Een klus met een doorlooptijd van 3 weken, waarbij we verschillende drives moesten vervangen (afhankelijk van het type armatuur).
Jaarlijks gaan meer dan 100.000 kinderen weer van deur tot deur om kinderpostzegels en speciale kaarten en andere leuke items aan de man te brengen. De opbrengst van de kinderpostzegelactie is voor kinderen die door eenzaamheid, armoede of problemen thuis een steuntje in de rug nodig hebben.
Copyright © 2025 Service Bureau Jansen