SBJ ondersteunt verschillende grote multinationals, waaronder Makita, bij het opzetten en afhandelen van premiumacties. SBJ verzorgt daarbij de online infrastructuur, het response-management, de klantenservice en de verzending van de premium producten.
Voor de automotive-gigant BMW ontwierpen en bouwden we een volledige interne webshop, waarbij de verschillende filialen zelf hun promotiematerialen ‘on demand’ kunnen bestellen.
Voor Grohe produceerden we de verpakking van een revolutionair nieuw product en zorgden we voor het transport en uitlevering ervan.
Voor Signify, één van Europa’s grootste leveranciers van smart verlichting, ontwikkelden we een webshop omgeving waarin klanten met korting hun huidige product kunnen upgraden.
Al sinds 1953 koesteren we een warme relatie met Philips Benelux. SBJ fungeert voor Philips als krachtige backoffice. We beheren cashback-, terughaal- en premiumacties, vanaf de aanmelding tot aan de uitkering van het kredietbedrag of het verzenden van het premium product.
Vobra vroeg SBJ om mee te denken in de ontwikkeling van een nieuwe Giveaway voor het merk CaroCroc. Het resultaat is een leuk oer-Hollands voerbakje dat voor de baasjes een echte must-have is geworden.