(English version only)
Signify (Euronext: LIGHT) is the world leader in lighting for professionals and consumers. We unlock the extraordinary potential of light for brighter lives and a better world. Our global portfolio of leading lighting brands delivers advanced products, connected systems and services, designed to enhance well-being and performance, to elevate experiences and advance sustainability.
Signify has been relying on SBJ’s expertise for many years to support its European customers. Our team provides a wide range of Service and Aftercare activities, including:
Professional, tailor-made returns process
SBJ manages the entire European returns process for Signify brands Philips HUE, WIZ, and Philips, including:
Thanks to SBJ’s professional and flexible nature, it is possible to scale up quickly during peak periods or campaigns without compromising on quality and speed. Refunds are processed and processes are monitored every week using clear KPIs.
Why Signify chooses SBJ
The collaboration with SBJ is based on trust, expertise and a shared focus on quality. SBJ thinks along with us, responds quickly and delivers customised solutions – exactly what Signify needs to optimally serve its customers throughout Europe.
*) RMA stands for Return Merchandise Authorisation. The RMA process is used to efficiently manage and organise product returns and exchanges. RMA is an authorised process that streamlines return management for both companies and customers and ensures professional handling of returns in the logistics process.
Laat je inspireren door de praktijk en ontdek hoe succesvolle organisaties met ambitie meer resultaat boeken door de fulfilment en marketing promotions geheel of gedeeltelijk aan SBJ uit te besteden.
Al meerdere jaren mag SBJ de logistiek en registratie verzorgen voor de Verkade Chokolade Hartenhuizen: een mooi initiatief van Het Vergeten Kind en Koninklijke Verkade.
i-Solution, onderdeel van i-Team Global, schakelde SBJ in voor twee logistieke uitdagingen. Webwinkellogistiek en abonnementsservice.
SBJ ontwikkelt voor Bison een reeks doorlopende campagnes die de verkoop van het volledige assortiment producten stimuleren. Zowel voor de Nederlandse- als de Belgische consumentenmarkt.
SBJ verzorgt al vele jaren dagelijkse ge-update printservices aan DAF Trucks N.V. Dit betreft technische documentatie die dagelijks wordt bezorgt bij meerdere afdelingen van DAF ten behoeve van onder andere de assemblage van voertuigen.
Logistieke dienstverlening gaat bij ons regelmatig een stapje verder dan alleen de inslag, opslag en verzending. Fulfilment Plus noemen we dat. Een mooi en recent voorbeeld is het vervangen van de powerdrives in 22.000 LED armaturen van fabrikant KLiTE. Een klus met een doorlooptijd van 3 weken, waarbij we verschillende drives moesten vervangen (afhankelijk van het type armatuur).